Nomet vakuuttui Seclanin palvelumallista

Nomet ulkoisti IT-palvelunsa Seclanille ja sai mielenrauhaa kuukausihinnalla. Nometin ja Seclanin yhteistyö alkoi, kun Nomet lähti hakemaan uutta IT-kumppania, joka pystyisi vastaamaan yrityksen kokonaisvaltaiseen palvelutarpeeseen, johon kuuluu osana muun muassa Helpdesk-tuki sekä erilaiset liiketoimintakriittiset IT-ratkaisut.

Seclan oli entuudestaan tuttu toimija Nometin toimitusjohtaja Jyrki Tiiralle ja laatupäällikkö Perttu Huuskolle ja yhteisten keskustelujen myötä selvisi pian, että Seclan olisi profiililtaan juuri sopiva kumppani, joka pystyisi tuottamaan Nometin tarvitsemat palvelut.

"Meillä on aika paljon vaativiakin erityistarpeita ja pohdimme sopivaa tekijää, jolla olisi osaamista vastata niistä. Sain suosituksia Seclanista usealta eri taholta, että uskalsimme lähteä olemaan yhteydessä. Aika pian pääsimmekin yhteisymmärrykseen meidän tarpeistamme ja lopulta sopimukseen yhteistyön aloittamisesta", Tiira kertoo.

Seclan toimii Nometin luotettavana kumppanina huolehtimalla kokonaisvaltaisesti talon IT-palveluista. Niin yhteydet, sähköposti office-työkaluineen, työasematuki kuin palvelinasiat ovat Seclanin huostassa. Tiiran mukaan siirtymä uuteen kumppanuuteen sujui hallitusti ja hän on tyytyväinen siitä, miten yhteinen taival on lähtenyt liikkeelle. Palvelusopimuksessa kaikki tuki- sekä ylläpitotyö on toteutettu helposti budjetoitavalla kiinteällä kuukausihinnalla. 

Seclan on vakuuttanut Nometin rautaisella ammattitaidolla sekä moderneilla IT-ratkaisuilla. Tiira uskoo, että digitaalisuuden lisääntyessä yhteistyö Seclanin kanssa tulee entisestään tiivistymään. Nytkin meneillään on ERP siirtymä, missä Seclan auttaa omalta osaltaan ja uskoimme hostingin heille. 

”Meille voi tulla akuutteja tarpeita, jotka vaativat kumppanilta nopeaa reagointia. Seclanilta saamme apua välittömästi päivästä tai vuorokauden ajasta riippumatta”, tiivistää Tiira. “Voisin suositella Seclania kelle tahansa”. 


Osiossa Referenssit
Jaa tämä kirjoitus